Kantoorruimte te huur Zwolle | Kamperpoort

Meeuwenlaan 4-6, Zwolle

  • Aantal verhuurbare: 2.400 m2
  • Te huren vanaf: 213 m2
  • Huurprijs: € 120 per m²
  • Parkeergelegenheid: ja

Bent u op zoek naar kantoorruimte in Zwolle? Hanzevast heeft per direct kantoorruimte te huur. In de gemoderniseerde wijk “de Kamperpoort” is ons representatieve en per auto zeer goed bereikbare kantoorgebouw gelegen. Verdeeld over het gebouw is kantoor- en archiefruimte beschikbaar. Dit tijdloze object huisvest diverse ondernemingen.

Gebouw
Het gebouw bestaat uit een kelder en zes kantoorverdiepingen, in totaal ca. 10.009 m² groot. Er zijn twee entreepartijen wat het gebouw uitstekend geschikt maakt voor multi-tenant gebruik. Per verdieping zijn er meerdere sanitaire groepen en op de begane grond is een doucheruimte. Een aantal kantoorruimtes zijn voorzien van airconditioning. Op het buitenterrein zijn 170 parkeerplaatsen en een inpandige fietsenberging. Op het voorplein is een terras met rokersruimte.

Beschikbaar verhuurbaar vloeroppervlakte
De totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt ca. 10.009 m². Beschikbaar voor verhuur is 1.400 m2 kantoorruimte en 1.000 archiefruimte. Deelverhuur is al mogelijk vanaf 213 m². Klik hier voor een virtuele plattegrond van het gebouw. Met deze handige tool kunt u de ruimten in Kamperpoort digitaal inrichten, waardoor u een goed beeld krijgt van alle mogelijkheden die het pand biedt.

Locatie
Kantoorgebouw de Kamperpoort is gesitueerd op een zichtlocatie aan de A28. Naast de nieuwbouwontwikkelingen die in de directe omgeving van deze locatie gepland staan, biedt de Kamperpoort enkel voordelen als kantorenlocatie. In de directe omgeving zijn ondernemingen gevestigd als Wehkamp en Flynth.

Ligging en bereikbaarheid Bereikbaarheid per openbaar vervoer Per openbaar vervoer is het kantoorgebouw uitstekend bereikbaar. De voorzieningen welke de binnenstad van Zwolle biedt zijn op 500 meter afstand gelegen. Bereikbaarheid per auto Het object ligt aan de op- en afrit van de A28, afslag Centrum.

De huurprijs voor de kantoorruimte bedraagt € 120,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.

De huurprijs voor de parkeerplaatsen bedraagt € 350,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.

Onbelaste huur
Indien er geen BTW-belaste prestaties worden verricht, waardoor er niet geopteerd kan worden voor belaste verhuur, zal de huurprijs worden verhoogd als gevolg van de niet-verrekenbare BTW over stichtingskosten. Daarnaast bedraagt de BTW-compensatie voor de exploitatiekosten 5% van de actuele huur.

Huurovereenkomst
Bovenstaande huurprijzen zijn vastgesteld op basis van een 5-jarige huurovereenkomst. Het contract is gebaseerd op het model zoals vastgesteld door de Raad Onroerende Zaken (ROZ). De huurprijs wordt jaarlijks geïndexeerd op basis van het maandindexcijfer volgens de Consumenten Prijs Index (CPI)-reeks Alle Huishoudens (2006=100). Ter zekerheidstelling van de nakoming van de huurverplichting wordt een bankgarantie verlangd ter grootte van drie maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting. De vervolghuurtermijnen bedragen telkens 5 jaar.

Middels de slagboom is er toegang tot het eigen parkeerterrein met 170 parkeerplaatsen. Parkeerratio 1:70. Verruiming van de parkeergelegenheid is mogelijk.

Het gebouw beschikt onder andere over de volgende voorzieningen:

  • Twee representatieve entreepartijen v.v. natuurstenen vloeren
  • Vier liften
  • Pantry
  • Systeemplafond voorzien van tl-verlichtingsarmaturen
  • Systeemwanden
  • Vloerbedekking
  • Verwarming middels inductie
  • Luchtbehandeling met topkoeling
  • Deels voorzien van airconditioning
  • Deels voorzien van kabelgoten t.b.v. data- telefoon- en elektrabekabeling
  • Zonwering buiten
  • Inpandige fietsenstalling
  • Rokersruimte buiten

Verrekenbaar voorschot servicekosten: € 35,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.

Overzicht leveringen en diensten:

  • gas- en elektraverbruik algemene ruimten
  • gas- en elektraverbruik individueel
  • waterverbruik inclusief vastrecht
  • gebruikersheffingen zoals verontreinigingsrechten etc.
  • onderhoud en periodieke controle van verwarmings-, koel- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s)
  • idem van liftinstallatie(s)
  • idem van glazenwasinstallatie
  • idem van hydrofoorinstallatie
  • idem van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie(s)
  • idem van parkeerbewakingsinstallatie
  • idem van automatische deurbediening
  • idem van alarmopvolging/sluitronde
  • idem van brandblusapparatuur
  • idem van sprinklerinstallatie
  • idem van elektrische installatie/noodverlichting
  • schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten (waaronder de sanitaire groepen), liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing binnenzijde gemeenschappelijke ruimten, terrassen, gevels, parkeerkelder c.q. ‘garage en/of’ terrein
  • sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d.
  • serviceabonnement slagboominstallatie
  • onderhoud mandelige toegangsweg(en)
  • huur afvalcontainer, het afvoeren van huisvuil, inclusief reinigingsrecht
  • onderhoud zonwering
  • onderhoud buitenterrein en groenvoorziening
  • nachtbeveiligingsdienst, bewaking
  • onderhoud van de gemeenschappelijke verlichting
  • assurantiepremie binnen- en buitenbeglazing
  • de betaling van lonen, belastingen en sociale lasten van personeel dat (mede) ten behoeve van het gehuurde in dienst is van verhuurder
  • administratiekosten van 5% over de totale kosten van leveringen en diensten en speciale voorzieningen

Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

Hoewel deze informatie met zorg is samengesteld, kunnen hier geen rechten aan worden ontleend.

Assetmanager

Steven Delsman

+31 (0)6 83 69 21 71
sdelsman@hanzevast.nl

Plan bezichtiging Bel mij