Palazzo Giardino

Oude Middenweg 55, Den Haag

  • Aantal verhuurbare: 543 m2
  • Huurprijs: € 110 per m²
  • Parkeergelegenheid: ja

Palazzo Giardino is een modern kantoorgebouw op zichtlocatie langs de Rijksweg A4 (Delft – Den Haag – Amsterdam). Door strategische ligging, aan de rand van het bedrijventerrein Forepark, nabij verschillende snelwegen (A4, A12 en A13), is Palazzo Giardino een aantrekkelijke vestigingslocatie.

Beschikbaar verhuurbaar vloeroppervlakte
De totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt ca. 543 m² op de zesde verdieping.

Klik hier voor een virtuele plattegrond van het gebouw. Met deze handige tool kunt u de ruimten in Palazzo Giardino digitaal inrichten, waardoor u een goed beeld krijgt van alle mogelijkheden die het pand biedt.

Ligging en bereikbaarheid
Bereikbaarheid per openbaar vervoer
De locatie is mede door haar ligging midden in de Randstad en de centrale ligging binnen de regio Haaglanden uitstekend bereikbaar. RandstadRail zorgt voor een snelle hoogfrequente verbinding met Den Haag CS, Rotterdam CS en Zoetermeer. Trein en tram zorgen voor een directe verbinding Den Haag CS, Ypenburg, Rotterdam en Zoetermeer. Buslijn 33 en 60 stoppen om de hoek.

Bereikbaarheid per auto
De kantoren hebben een uitstekende verbinding met de snelwegen A4, A12, de Noordelijke randweg en de N470.

Bereikbaarheid vanaf het vliegveld
Door de centrale ligging tussen Schiphol en Rotterdam Airport is ook de verbinding voor (inter-) nationale vliegverbindingen zeer aantrekkelijk. Beide vliegvelden zijn binnen circa 25 autominuten te bereiken.

 

De huurprijs voor de kantoorruimte bedraagt € 110 per m² per jaar te vermeerderen met BTW. De huurprijs voor de parkeerplaatsen bedraagt € 750,- per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met BTW.

Onbelaste huur
Indien er geen BTW-belaste prestaties worden verricht, waardoor er niet geopteerd kan worden voor belaste verhuur, zal de huurprijs worden verhoogd als gevolg van de niet verrekenbare BTW over stichtingskosten. Daarnaast bedraagt de BTW-compensatie voor de exploitatiekosten 5 van de actuele huur.

Huurovereenkomst
Bovenstaande huurprijzen zijn gebaseerd op basis van een 5-jarige huurovereenkomst met eigenaresse. Het contract is gebaseerd op het model, zoals is vastgesteld door de Raad Onroerende Zaken (ROZ). De huurprijs zal jaarlijks, op basis van het maandindexcijfer volgens de Consumenten Prijs Index (CPI)-reeks Alle Huishoudens (2006=100), worden geïndexeerd. Ter zekerheidstelling van het nakomen van de huurverplichting wordt een bankgarantie verlangd ter grootte van drie maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting. De vervolg huurtermijnen bedragen telkens 5 jaar.

Er zijn 12 parkeerplaatsen beschikbaar in de ondergelegen parkeergarage.

Verrekenbaar voorschot servicekosten: € 37,50 per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
De servicekosten zijn als voorschot bij vooruitbetaling verschuldigd, op basis van jaarlijkse nacalculatie.

Leveringen en diensten:
Energie
– gasverbruik inclusief vastrecht;
– elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht t.b.v. de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
– waterverbruik inclusief vastrecht.

Terrein/parkeervoorziening
– onderhoud buitenterrein en groenvoorziening.

Vaste installatie
Brandpreventie
– onderhoud en periodieke controle van brandblusapparatuur;
– idem van brandmeldinstallatie.
Noodverlichting
– onderhoud en periodieke controle van noodverlichtingsinstallatie.
WTB-installaties
– onderhoud en periodieke controle van verwarmings-, koel- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
– idem van drukverhogingsinstallatie.
E-installaties
– Onderhoud en periodieke controle van storingsmelder en de noodverlichting;
– Idem van de glazenwasinstallatie;
– Onderhoud van de gemeenschappelijke verlichting.
Liftinstallatie
– onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie(s).

Diensten algemeen
Milieu
– huur afvalcontainer, het afvoeren van huisvuil, inclusief het reinigingsrecht.
Hygiëne
– schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede binnenzijde gemeenschappelijke ruimten.
Onderhoud
– onderhoud en periodieke controle van de automatische deurbediening;
– onderhoud van de gevel (inclusief reiniging);
– onderhoud van het dak.

Overige diensten/kosten
– gebruikersheffingen;
– assurantiepremie binnen- en buitenbeglazing;
– ongediertebestrijding;
– 5% administratiekosten over bovenstaande zaken.

Assetmanager

Steven Delsman

+31 (0)6 83 69 21 71
sdelsman@hanzevast.nl

Plan bezichtiging Bel mij